Одним з основних принципів діяльності нашої компанії є професійна розробка та адаптація програм навчання в залежності від потреб, побажань та вподобань наших клієнтів. Тому практично всі наші тренінги є унікальними і розробленими індивідуально для наших клієнтів. Протягом багатьох років ми також допомагаємо впроваджувати навчальні концепції, надані виробниками, і робимо це з урахуванням повної конфіденційності наданої інформації.

Нижче ви можете ознайомитися зі структурою навчання представників відділів продажів і сервісу автомобільного дилерського підприємства.

Відділ продажів

Керівник відділу продажів:

  • Ефективне керування процесом продажу за допомогою KPI
  • Основи комунікації та ділове спілкування у відділі продажів
  • Основи законодавства України в сфері торгівлі промисловими товарами
  • Керування часом та стресом
  • Покоління Y та Z та процес продажу автомобілів
  • Сучасний маркетинг в Автобізнесі (SMM)
  • Інтернет-рішення для автобізнесу
  • Філософія гостинності
  • Фінанси для нефінансистів
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Організація процесу продажу автомобілів з пробігом  (Trade-in)
  • Організація продажу авто в корпоративному сегменті

Консультант з продажу автомобілів:

  • Процес продажу автомобіля
  • Клієнторієнтована комунікація у відділі продажу
  • Історія та цінності бренду
  • Будова сучасного автомобіля та нові технології
  • Основи законодавства України в сфері торгівлі промисловими товарами
  • Продуктовий тренінг
  • Менеджмент відносин з клієнтами
  • Процес продажу автомобілів з пробігом (Trade-in)
  • Тест-драйв як момент істини в процесі продажу
  • Конкурс професійної майстерності
  • Філософія гостинності
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Фінансові  продукти як інструмент продажу автомобілів
  • Процес продажу аксесуарів та  додаткового обладнання
  • Процес продажу в корпоративному сегменті

Адмінистратор салону:

  • Основи клієнторієнтованої комунікації
  • Реалізація  процесу Follow-up
  • Філософія гостинності
  • Winning Attitude – Переможне ставлення

Відділ післяпродажного обслуговування

Керівник сервісу:

  • Керування сервісом за допомогою KPI
  • Основи комунікації та ділове спілкування на сервісі
  • Основи законодавства України в сфері сервісного обслуговування
  • Керування часом та стресом
  • Управління досвідом клієнта
  • Сучасний маркетинг сервісу (SMM)
  • Філософія гостинності
  • Фінанси для нефінансистів
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Організація процесу продажу  автомобілів з пробігом  (Trade-in)

Консультант сервісу:

  • Процес сервісного обслуговування та роль консультанта
  • Клієнторієнтована комунікація на сервісі
  • Основи законодавства України в сфері сервісного обслуговування
  • Історія та цінності бренду
  • Сучасний маркетинг сервісу (SMM)
  • Філософія гостинності
  • Конкурс професійної майстерності
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Активна прийомка на сервісі
  • Навички продажів для консультанта сервісу

Інженер з гарантії:

  • Гарантійна процедура бренду
  • Основи законодавства України в сфері сервісного обслуговування
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Гарантія як інструмент зростання лояльності та додаткового прибутку на сервісі

Спеціаліст відділу ЗЧ:

  • Технологія продажу  аксесуарів та додаткового обладнання
  • Клієнторієнтована комунікація на сервісі
  • Активний продаж ЗЧ та аксесуарів в корпоративному сегменті
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Керування складськими запасами

Механік:

  • Електричні системи автомобіля
  • Комп’ютерна діагностика автомобіля
  • Дизельне впорскування
  • Системи комфорту сучасного автомобіля
  • Конкурс професійної майстерності
  • Winning Attitude – Переможне ставлення
  • Обслуговування систем гібридних та електричних автомобілів

Ретельна підготовка, розробка та проведення тренінгів із залученням провідних фахівців в галузі, дозволяє нам ефективно проводити тренінги різного типу і ступеня складності в автобізнесі. Наприклад, тренінги з продукту, які проводяться перед офіційним виведенням нових моделей на ринок, вимагають дуже серйозної підготовки, переробки величезної кількості матеріалу, що надається дистриб’ютором, організації статичного порівняння моделей різних брендів, розробки оптимального маршруту проведення порівняльного тест-драйву, забезпечення заходів безпеки на всіх етапах маршруту та багато чого іншого.

Грамотна організація тренінгу з нових продуктів дозволяє учасникам не тільки отримати теоретичні знання, а й особисто, на практиці «відчути» всі декларовані переваги нових моделей над їх конкурентами. Ну і, звичайно, побачити безліч цікавих місць!

Наша власна система дистанційного навчання та обліку рівня підготовки персоналу дозволяє:
• систематизувати співробітників мережі, легко і оперативно вносити зміни в їх профілі із зазначенням всієї необхідної інформації
• впроваджувати і реалізовувати онлайн-рішення для навчання співробітників
• систематизувати контроль і облік результатів навчання співробітників усієї мережі,
• впровадити і вести постійно діючу оцінку працівників відповідно до їх поточного рейтингу
• проводити регулярні онлайн-тестування

Переваги дистанційного навчання:

Гнучкість — співробітники можуть отримувати знання в зручний для них час і в зручному місці;
Дальність дії — навчання не обмежується відстанню і співробітники можуть вчитися в незалежності від місця проживання;
Економічність — значно скорочуються витрати на далекі поїздки до місця навчання

Можливості системи дистанційного навчання:

  1. Створення навчальних курсів будь-якого ступеня складності
  2. Редагування навчальних курсів в будь-який момент часу
  3. Повноцінне адміністрування процесу проходження навчання
  4. Тестування учнів на будь-якому етапі навчання
  5. Відображення результатів навчання в цифровому і графічному вигляді
  6. Внесення програми навчання для будь-якої категорії співробітників
  7. Формування груп для навчання (очне та дистанційне) і груп для тестування
  8. Контроль рівня знань (загального і окремо з кожного курсу, з урахуванням результатів тестування і без)